دریافت فایل*بررسي تجربه کشورهاي آمريکا، کانادا، تايلند و مالزي در زمينه فرآهم آوردن زيرساخت‌هاي فرهنگي، آموزشي و اقتصادي مورد نياز بانکداري الکترونيکي*

|dqu35016949
مشخصات فایل مورد نظر در مورد بررسي تجربه کشورهاي آمريکا، کانادا، تايلند و مالزي در زمينه فرآهم آوردن زيرساخت‌هاي فرهنگي، آموزشي و اقتصادي مورد نياز بانکداري الکترونيکي آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

حجم فایل : 188.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 35
بنام خدا بررسي تجربه کشورهاي آمريکا، کانادا، تايلند و مالزي در زمينه فرآهم آوردن زيرساخت‌هاي فرهنگي، آموزشي و اقتصادي مورد نياز بانکداري الکترونيکي مقدمه 1- بحث آمار و ارقام بانک جهانی

2- بحث تغییر و تحول در نظام بانکداری

3- بحث تجارت الکترونیکی

4- بحث مزایای بانکداری الکترونیکی چیستی بانکداری الکترونیکی 1- تعاریف بانکداری الکترونیکی
2- انواع بانکداری الکترونیکی
3- زیرساختهای موردنیاز بانکداری الکترونیکی
1-3- زیرساختهای امنیتی
2-3- زیرساختهای فناوری و مخابراتی
3-3- زیرساختهای اقتصادی، فرهنگی و آموزشی
4-3- زیرساختهای حقوقی و امنیتی تعاریف بانکداری الکترونیکی 1- بانکداری الکترونیکی را می‌توان استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه‌‌ها و مخابرات جهت انتقال منابع(پول) در سیستم بانکداری معرفی نمود.
2- بانکداری الکترونیکی عبارت است: از ارائۀ خدمات بانکی از طریق یک شبکۀ رایانه‌ای عمومی قابل دسترس( اینترنت یا اینترانت) که از امنیت بالایی برخوردار است انواع بانکداری الکترونیکی 1- بانکداری خانگی

2- بانکداری اینترنتی

1-2- سطح اطلاعاتی (Information)

2-2- سطح ارتباطات (Communication)

3-2- سطح مبادلات (Transaction)

3- بانکداری موبایلی

4- بانکداری تلفنی
انواع بانکداری الکترونیکی 1- بانکداری خانگی: بانکداری خانگی عبارتست از انجام کلیۀ امور و فعالیت‌های بانکی از طریق رایانه‌های شخصی در منزل. این مهم از طریق رایانه‌های شخصی، مودم و یک خط تلفن امکان‌پذیر می‌باشد.
2-بانکداری اینترنتی: در این نوع بانکداری، مشتریان کلیۀ عملیات بانکی را از طریق وب-سایت، که توسط بانک روی شبکه عمومی(اینترنت) ایجاد شده است، انجام می‌دهند. این نوع از بانکداری دارای سطوح مختلفی می‌باشد
3- با پیدایش قابلیت وصل شدن تلفن‌های همراه به اینترنت و ایجاد پروتکل‌های وپ[1]، این امکان به وجود آمد که مشتریان بانک‌ها از هر نقطه‌ای امکان دسترسی به اطلاعات رایانۀ مرکزی بانک خود را داشته و اقدام به انجام عملیات بانکی نمایند
[1] - Wireless Application Protocol (WAP) 4- بانکداری تلفنی: در این حالت مشتریان با در اختیار داشتن تلفن‌های مجهز به سیستم تن، می‌توانند با ایجاد ارتباط با رایانه مرکزی بانک به فعالیت‌های بانکی خود بپردازند. انواع بانکداری الکترونیکی زیرساختهای موردنیاز بانکداری الکترونیکی 1- زیرساختهای امنیتی
هر سیستم بانکداری الکترونیکی بایستی موضوعاتی مانند :
تصدیق اصالت (Authentication)
محرمانه بودن (Confidentiality)
یکپارچه بودن (Integrity)
انکارناپذیری (Non-repudiation)
اعتماد (Trust)
گمنامی (Anonymity)
غیرقابل ردیابی بودن (Untraceability)
را حل نماید زیرساختهای مورد نیاز بانکداری الکترونیکی 2- زیرساخته...



مطالب دیگر:
📎پاورپوینت قوانین فوتسال📎پاورپوینت گام ها و شیوه های اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی📎پاورپوینت آمادگی جسمانی📎پاورپوینت طراحي آموزشي مبتني بر IT📎پاورپوینت ورزش پینگ پنگ📎پاورپوینت اختلالات یادگیری📎پاورپوینت اصول، روش‌ها و مراحل پژوهش در عمل📎پاورپوینت مبحث فعل دستور زبان فارسی📎پاورپوینت شنا📎پاورپوینت مهره داران و بی مهره ها📎پاورپوینت ورزش دو میدانی📎پاورپوینت درس 8 علوم چهارم ابتدایی📎پاورپوینت مسابقه گل نرگس📎پاورپوینت درس چهارم هدیه های آسمانی یک نماز و ده رکوع!📎پاورپوینت کسوف و خسوف📎پاورپوینت ناتوانی ویژه یادگیری📎تحقیق ورزش فوتبال📎پاورپوینت درس سوم هدیه های آسمانی چهارم دبستان ،ما به مسجد میرویم📎پاورپوینت ورزش فوتبال📎مبانی نظری و پيشينه تحقیق (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم متغیر فرسودگي شغلي📎مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم متغیر فراشناخت📎مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم متغیر عملکرد شغلی📎مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم متغیر سیستم های اطلاعات حسابداری📎مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم متغیر سلامت روان📎مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم سرمایه فکری